VvE Opleiding

Het beheer van de financiën vormt voor het bestuur van iedere VVE een absolute kerntaak. Financiële taken als administratie, begrotingen, verslaglegging, vaststellen en incasso van de bijdragen vergen brede en vooral praktische kennis. Deze taken leggen een zware verantwoordelijkheid (en daarmee ook het risico van aansprakelijkheid voor het gehele bestuur) bij penningmeester of administratief beheerder.

Alle reden om te investeren in een specifieke VVE opleiding en training, eventueel aangevuld met deskundige periodieke begeleiding van de financieel verantwoordelijken. Voldoende kennis van zaken leidt tot efficiëntie en kostenbesparing in de exploitatie. Het vermindert bovendien het risico van schade door onwetendheid c.q. onbekendheid met de materie.

Bijzonder nuttig zijn ook lezingen en voordrachten voor het gezamenlijk bestuur over actuele en specifiek juridische en financiële onderwerpen binnen de Vereniging van Eigenaren.

Verbreding van kennis verstevigt de positie van het bestuur in haar contacten met de leden, overheidsorganen en andere betrokken instanties. Denk daarbij aan juridisch en financieel correct onderbouwde verslagen, bezwaar- ,beroeps- en verzoekschriften.

Is een VVE opleiding voor u nuttig? Informeer dan naar de mogelijkheden en voorwaarden voor een opleiding bij u in de buurt, e-mail info@verenigingvaneigenaren.nl.

Vul het onderstaande formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk vrijblijvend contact met u op.

Wij versturen geen spam of ongevraagde informatie. Uw aanvraag is geheel kosteloos en vrijblijvend.