Verzekeringen

Een VvE kan niet zonder goede verzekeringen
Breng al uw VvE verzekeringen onder in de unieke VvE Pakketpolis. Alles overzichtelijk ondergebracht bij één verzekeraar, met een complete dekking én tegen gegarandeerd het laagste tarief. De VvE Pakketpolis bevat bovendien dekkingen, die exclusief bij Vereniging van Eigenaren.NL aangeboden worden.

VvE pakketpolis
Bezoekers van deze website kunnen gebruik maken van de VVE Pakketpolis. Deze pakketpolis bevat alle noodzakelijke verzekeringen voor een VVE. Een aanbod van de beste kwaliteit, unieke extra’s en tegen de laagste premie van Nederland.

VVE Pakketpolis uniek en tegen het laagste tarief
Met de Pakketpolis heeft u niet alleen unieke dekkingen tegen het laagste tarief, maar bent u bovendien overzichtelijk en zonder doublures of hiaten verzekerd bij één verzekeraar. Indien het uw voorkeur heeft om slechts één of meerdere onderdelen te verzekeren, dan is dat ook mogelijk.
Neem contact op om uw premie te berekenen voor de VVE Pakketpolis of om vrijblijvend contact op te nemen met de uitvoerder van de VVE Pakketpolis.