VvE Incassobureau

Als de leden van een VvE de maandelijkse bijdrage of extra bijdrage niet betalen, en het bestuur heeft een incassotraject in gang gezet, komt er vaak een moment waarop een incassobureau ingeschakeld wordt. Vaak gaat dit op basis van No Cure no Pay, voor de VvE zijn hier dan geen kosten aan verbonden, echter bij de debiteur worden wél incassokosten in rekening gebracht. Op 1 juli 2012 is een nieuwe wet in werking getreden (de “Wet incassokosten”), waarin formeel de hoogte van de incassokosten is vastgelegd.

Geïnteresseerd?
Als u ons via onderstaand formulier laat weten dat u geïnteresseerd bent in contact te komen met een door ons geselecteerd incassobureau voor uw VvE, dan zorgen wij ervoor dat er binnen een paar dagen vrijblijvend contact met u wordt opgenomen.