U bent dienstverlener?

De website www.verenigingvaneigenaren.nl biedt informatie en ondersteuning voor appartementeigenaren en VVE-beheerders. De bezoekers van de website hebben veel vragen en verzoeken. In veel gevallen zijn ze op zoek naar een aanbieder van specifieke diensten en producten. Wij koppelen deze behoefte aan erkende dienstverleners die wij zelf selecteren. Deze dienstverleners profiteren van de concrete verzoeken die via deze website binnen komen. Vervolgens neemt de dienstverlener zelf contact op met de klanten en is daarmee zelf verantwoordelijk voor de offerte en het natraject.

Als dienstverlener in aanmerking komen?
Bent u een dienstverlener of onderhoudsbedrijf en is uw aanpak afgestemd op de eisen en wensen van appartementeigenaren? Bijvoorbeeld in de vorm van een meerjarenonderhoudsplan of in de vorm van speciaal afgestemde contracten? Stuur dan een e-mail met bedrijfsprofiel naar info@verenigingvaneigenaren.nl of vul onderstaand contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Meer informatie aanvragen
Heeft u interesse in het ontvangen van nieuwe opdrachten en klanten via deze website?
Vul onderstaand formulier in en wij nemen vrijblijvend contact met u op voor meer informatie