Liftonderhoud

Een goed werkende lift is van belang voor de bewoners van een appartementengebouw. Voor senioren kan het zelfs noodzakelijk zijn en veroorzaakt een niet-werkende lift groot ongemak. Het is daarom cruciaal om het liftonderhoud uit te besteden aan een professioneel bedrijf. Een bedrijf dat met alle merken liften ervaring heeft en deskundige monteurs in dienst heeft. Er kan sprake zijn van een storing, het aanpassen van de besturing, revisie, modernisering of zelfs het compleet vervangen van een liftinstallatie.

Voorkom storingen van liftinstallatie
De levensduur en het optimaal functioneren van uw liftinstallatie wordt bepaald door deskundig en professioneel onderhoud. Preventief onderhoud voorkomt onnodige slijtage en storingen. Een onderhoudsplan voorziet in periodieke service en keuringen.

Mocht er onverhoopt een storing optreden dan is de bereikbaarheid en service van groot belang. Neem contact met ons op voor een gecertificeerd onderhoudsbedrijf in uw regio, stuur een e-mail naar info@verenigingvaneigenaren.nl.

Bij liftonderhoud en liftreparatie komen de volgende werkzaamheden voor:
• Controle van machine, motor, staalkabels, frequentieregelaar, verlichting, schachtdeuren, tegengewichtleiders, grendelcontacten, spreekverbinding en vanginstallatie.
• Vervangen van tractieschijven, staalkabels, snelheidsbegrenzer en spangewicht.
• Monteren van nieuwe vanginstallatie.
• Vervangen van liftinterieur en/of verlichting.
• Plaatsen van detectielijsten tegen knelgevaar.
• Monteren van spreek- en luisterverbinding.
• Vervangen van kooi en tegengewicht sloffen.
• Vervangen van machine en motorolie.
• Vervangen van het hydraulische stuurblok.
• Monteren van digitale verdiepingsaanduidingen.
• Vervangen van de kooi- en schatdrukknop tableaus.

Neem contact met ons op via het contactformulier.

Wij versturen geen spam of ongevraagde informatie. Uw aanvraag is geheel kosteloos en vrijblijvend.